"Ho fatto un sogno": the celebratory Scudetto song by Tananai, Madame and Rose Villain
IM2STARS
— Apr 24th 2024The track will be available on major digital music platforms starting the morning of Friday 26 April.
We are Champions of Italy and have won the much-coveted second star. To celebrate this historic triumph, three big Italian artists have joined forces to create a song - a true declaration of unconditional love for Inter and its colours.
Tananai, Madame and Rose Villain have creatively reached the pinnacle of their support for the Nerazzurri, putting together a deep, fresh and intense music piece. A track about visceral love and Milano, one which gets the heart racing and looks towards the future and the next objective to achieve. "Ma io ne voglio di più…" ("But I want more..."), as the chorus goes.
"Ho fatto un sogno" ("I had a dream"), a track produced by Eclectic Music Group with the contribution of Sugar Music and WMI, perfectly captures the values of "Interismo" and is in keeping with the evolution process of the Inter brand in the past few years, consolidating the Club's link with music and friendship with "Inter Friends" talent.
The celebratory song will be available on major digital music platforms starting the morning of Friday 26 April.
"HO FATTO UN SOGNO" - LYRICS
Internazionale, con te irrazionale. C’è una nuova stella, brilla per le strade. Scusa mamma stasera non torno da te, c’è Milano che vince e mi vuole con sé sotto la Madonnina a tifare per te, sia da casa che in cima alla luna è con me. Porto lo spazio nel cuore, sei stato il mio primo amore.
Però ne voglio di più, ancora di più e ho fatto un sogno che c’eri tu, che ne volevi di più, ancora di più e ho fatto un sogno che sembra vero.
Ed io con te, per te, lo sai mi sento male. Che con te non c’è domenica normale. E ti piace che sono instabile, siamo due stelle nel temporale. Milano sei la mia parte fragile, ma grazie a te ho imparato a lottare. E quando tu sei distante il cuore mi fa male, ma un amore cosi grande è Internazionale. Non è facile con te, ma è viscerale.
Però ne voglio di più, ancora di più e ho fatto un sogno che c’eri tu, che ne volevi di più, ancora di più e ho fatto un sogno che sembra che con te mi sento un igloo, sotto il sole del sud, come se il cielo insieme fosse nero e azzurro.
Se c’è un amore solo come cantano i Blue per me sei tu, per me sei tu. Però ne voglio di più, ancora di più e ho fatto un sogno che c’eri tu, che ne volevi di più, ancora di più e ho fatto un sogno che sembra vero.